12 may 2011

Alfonbraren azpian

Gaueko hamarretan gizona etorri zen bere etxera.Gizonak ez zeukan logurerik eta jarri zuen telebista .Gero bere hankak jarri zituen alfonbran eta alfonbra ari zen mugitzen.Orduan gizonak pensatu zuen:"Agian arratoia da". Alfonbra altxatu zuen,eta alienigena bat zegoen.Gizonak ez zekien alienigena zela baina garraxika etxetik atera zen .Alienigenak esan zion: -Lasai ,lasai ,lasai. Alienigenak euskeraz bazekien eta beste hizkuntzaz ere bai .Orduan gizona lasaitu zen eta esan zion: -Baina zergatik zaude nere etxean ?. -Ni zure etxearen ondoan erori nintzen nere hegazkinatik.Orduan ni etorri naiz zure mundura ea zer egiten duzun ikustera eta zuk erakutsi behar didazu,bestela nik nere jendearekin borroka egingo dut. Alienigenak bi aurpegi zeuzkan:Ona eta gaiztoa .Gauan,ona ,eta goizetan gaiztoa.Orduan gizonak erakutsi zion bere mundua,baina berak nahi zuen janaria dasdatu.Orduan gizonak eman zion oilasko frijitua eta asko gustatu zitzaion.Gero hasi zen pertsonak ikusten liburu batean ,eta hor jartzen zuen pertsonek daukatela haragia,horregatik alienigenak dasdatu nahi zuen .Eta goizean gaiztoa bihurtu zalako gizona jan zuen.

1 comentario: