19 ene 2011

Igel arroa

Behin batean igel arro bat putzu batean bizi zen lagun batzuekin eta esaten zien:_Ni handiena naiz, oso handia naiz. Eta bere lagunak harrituta gelditzen ziren.Egun batean tximeleta bat gelditu zen putzuaren bazterrean.Igelak esan zion:-Ni emengo handiena naiz.Eta tximeleta harrituta hegan joan zen. Gero bi matxinsaltoa etorri ziren ura edatera eta igel arroak esan zion:-Ni handiena naiz.Eta matxinsaltoak harrituta joan ziren saltoka egiten. Gero xiesta egiteko ordua zen eta denak lo egin ziren.Ura zabaldu zuenean denak esnatu ziren.Orduan lagun batek esan zion:-Bera zu baino handiagoa da. Orduan igel arroa hasi zen ura edaten,eta golobo bat bezala jarri zen . Lagun bati esan zion:-Orain zezena bezain handia naiz?-Oraindikan ez, zezena zu baino handiagoa da.Beriz edaten hasi zen.Eta gero lehurtu zen.

1 comentario:

  1. Igel aaroa asko gustatzen zait eta beste egunean beste ipuina edatziko ditut

    ResponderEliminar