1 jun 2010

Aterpean

nik atrpera joan naiz eta baina oso ondo joan naiz eta ya etorri naiz eta gurekin jolastu duenak da .Javi Aitor Olatz jolastu dute eta Aitorek egin zuen magia ikusi nuen eta oso ondo egin zuen baina gustatu zait asko Aitoren magia eta Olatz rekin jolastu dugu zer bait biliatu dugu eta oso ondo jolastu dugu eta nik bi papera arrapatu dut eta oso jolas ponito ezan du.Eta nik lo egin dut eta gero guk egin cometa baina nire cometa ya buskatu du. Eta buino ez nago oso pozik zergatik nire cometa ya buskatu du .Buino ez daezer nik ez dut jolasten cometarekin nik ez dut jolastuko.hau da .Nire argaskia aterpean egon dut nire lagunekin argaskitxu bat artu du . Jesusek Maddi Aitziver Laura buinov Laurak buelta eginia dago.Argaskia

1 comentario:

  1. Altanchimeg,Jesus ezan zizun zuk egitea sarrera bat baina gero jesusi erakutzi berak suzentzeko.

    Sara macías

    ResponderEliminar