28 abr. 2010

TXORITXOA
Bazen behin txori bat, berraren arrautza puskatzen hasi zen eta ... txori txiki txiki bat atera zen. Txoritxoa goze zen, beraz,ama janari bila abiatu zen.Minutu batzuk barru bueltatu zen. -Nire txoritxoa ¡ non dago ¡non dago ¡ Eta negarez hasi zen . Mutil gaizto batek hartu zuen txoritxoa -Zer polita ¡ -esan zuen mutilak .Mutilak txoritxoa hil hahi zuen' oso oso gaiztoa zelako. Neska batek txoriaren amari esan zion ´´-Zergatik egiten duzu negar ¡Eta txoriaren amak esan zion´´-Ni janaria hartzera joan naiz eta bueltatzerakoan nire txoritxoa ez zegoelako Neska eta txoriaren ama txoriaren amak hegan egin eta berraren txoritxoa lotuta ikusi zuen, sartu zen eta soka askatu zuen . Eta joan ziren hegan oso pozik Mutikoak bere amari esan zion ´´_Nire txoritxoa ez dago ¡ Ez dago ¡ Mutilaren amak esan dio´´_Ez , ez , txoritxoa bere amarekin hobeto egongo da, gainera ez da loturik egon behar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario